2020-2021 оқу жылының Республикалық жалпы ата-ана жиналысының » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп (Кырбалтабай)
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп-мектеп жанындағы интернатымен және Қызылқазақ бастауыш мектебімен" КММ
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2020-2021 оқу жылының Республикалық жалпы ата-ана жиналысының
21
декабрь
2020

2020-2021 оқу жылының Республикалық жалпы ата-ана жиналысының

Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің «Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп-мектеп жанындағы интернатымен және Қызылқазақ бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
бойынша 2020-2021 оқу жылының Республикалық жалпы ата-ана жиналысының


Күні: 17.09.2020
Тақырыбы: «Қашықтан оқыту кезінде балаға қалай көмектесуге болады?»
Ата-аналар жиналысының мақсаты: коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020-2021 оқу жылындағы оқытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарды (балалардың заңды өкілдерін) хабардар ету
Қатысқан ата-аналар саны:397
Ата-аналар жиналысының күн тәртібіндегі сұрақтар:
1) Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары.
2) Қашықтан оқыту: баланың іс-әрекеті және жұмыс орны.
3) Қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платформасымен танысу.
4) Жаңа оқу жылында білім алушыларды бағалау жүйесі.
5) Баланың оқу режимі және демалысы.
6) Баланы өздігінен оқуға қалай ынталандыруға болады?
7) Интернетті қауіпсіз пайдалану үшін ата-аналарға балаларына үйрететін ережелер.
8) Интернеттегі балалардың жұмысын ата-ана бақылауы ережелерімен таныстыру
9) Ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы.

Тыңдалды:
Күн тәртібіндегі бірінші сұрақ бойынша, оқу форматын таңдауды сынып жетекшілер түсіндірді. Мектеп бойынша бізде мектепалды даярлық және 1 сынып оқушылары «кезекші сыныпар» болып оқиды.
Басқа сыныптар қашықтан оқыту форматында оқиды, ата-аналарға форматты таңдау себебін, оның оқу ережесін, ерекшеліктерін және т. б. оқыту тұстары түсіндірілді.
Қосымша білім беру ресурсы ретінде «Балапан» телеарнасында қазақ тілінде, «ЕлАрна» телеарнасында орыс тілінде телевизиялық сабақтар ұсынылған.Сонымен қатар мектеп формасы туралы айтылып өтті, мектеп формасы міндеттелмейді.
Күн тәртібіндегі екінші сұрақ бойынша оқушылардың қашықтықтан оқыту кезіндегі жұмыс орнының қандай болуы керектігі туралы айтылып, ата-аналардың қадағалау керектігі туралы айтылды.Төмендегі ережелерді ескеруді сұрады:
- жұмыс үстелі табиғи жарыққа жақын болуы керек;
- баланың жұмыс орны жас балалардың қол жетімділігінен алыс орналасуы тиіс;
- жабдық үй жануарларына қол жетімді болмауы керек;
- жарықтандыру үшін қарапайым шамдарды қолдануға болады, жарық жоғарыдан пернетақтаға түсуі керек;
- жетекші қолдың жағында (әдетте оң жақта) баланың қолмен жұмыс істейтін үстеліне, қағазға жазу үшін орын қалдыру керек.

Күн тәртібіндегі үшінші сұрақ бойынша ата-аналарға қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платформасымен таныстырылды. Daryn.online.kz платформасын пайдалану нұсқаулығымен таныстырып өтті.Оқушылар қалай тіркеледі, қандай мәлеметтер жазады, кіргеннен соң қандай жұмыстар атқаратындығы туралы айтылды. Интернет-платформаның функционалдық ерекшеліктерін түсіндірді (оқу тапсырмаларын қалай табуға болады, Интернет-платформаның мүмкіндіктерін қолдана отырып БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын қалай табуға болады, ата-аналарға арналған функционалдылықты, оқушыларға арналған функционалдылықты және т. б.).

Күн тәртібіндегі төртінші сұрақ бойынша жаңа оқу жылында білім алушыларды бағалау жүйесі туралы айтылды. Ережелерімен таныстырылды, атап айтқанда: Білім алушылардың жетістігін бақылау электрондық журналда жүргізіледі.Бұл жүйеде ата-аналар мұғалімнен кері байланыс ала алады, сабақ кестесін көре алады, баланың қандай баға алғанын көре алады, мұғалімге сұрақтар қоя алады, мектептегі іс-шаралар мен іс-шаралар туралы әрдайым хабардар болып отырады және қосымша білім беру ресурстарына үнемі қол жетімді.Аталған сайтта видео сабақтар, тапсырмалар, педагогтардың материалға қатысты сұрақтарға жауаптары бар. Электрондық журналдар болмаған жағдайда, қағаз журналда жүргізіледі. «Білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес бағалау өткізіледі. Бірінші тоқсанда педагогтер 2-11 сыныптарда бөлімге (бұдан әрі – БЖБ) 1 жиынтық жұмыс және тоқсанға (бұдан әрі – ТЖБ) 1 жиынтық жұмыс өткізеді.БЖБ 2-11сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында ТЖБ 2-11 сыныптарда 2020 жылдың 28 қазаннан бастап өткізу ұсынылады.ЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндер мектептің жұмыс оқу жоспарына сәйкес анықталады. Әдістемелік ұсыныстарда 2-11 сыныптарда БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндердің саны мен атауларын көрсететін кестелер бар; 1-сыныпты бағалау жүргізілмейді.Электрондық журнал форматының қорытынды бағасын шығару кезінде балл саны мынадай арақатынаста есептеледі: 1 БЖБ – 25%, ФБ - 25%, ТЖБ – 50 %.«Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Қоғам және дін» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалауды өткізбейді.

Күн тәртібіндегі бесінші сұрақ бойынша баланың оқу режимі және демалысы ұйымдастыруы туралы айтылып өтті: Сіздің балаңыз мектепке барады деп елестетіп көріңіз, сондықтан оны таңертең бір уақытта ояту керек. Әрине, үйде тұратын ата-аналар да жеке үлгі беру үшін ерте тұруға мәжбүр болады.
Ұйқыдан тұру және гигиеналық процедуралардан кейін кішкентай таңертеңгілік жаттығулар жасау ұсынылады. Таңғы астан кейін балаңызға оқуға бейімделу үшін 10-15 минут демалыңыз. Сабақтар арасында кішігірім үзілістер болуы керек (әдеттегі үзіліс).

Күн тәртібіндегі алтыншы сұрақ бойынша баланы өздігінен оқуға қалай ынталандыруға болады? Деген сұраққа жауапқа ата-аналарға ұсыныстар берілді.
Баланың оқуға деген ынтасын арттырудағы ең тиімді себептері:
● оқымысты, білімді адам болуға талпыну;
● қарым-қатынас шеңберін кеңейтуге ұмтылу;
● өз қабылеттерін дамытуға және көшбасшы болуға ұмтылу;
● оқу «қажеттілігі» (оқушы мәртебесі).

Күн тәртібіндегі жетінші сұрақ бойынша интернетті қауіпсіз пайдалану үшін ата-аналарға балаларына үйрететін ережелер туралы айтылды:
1. Балаларыңыздың интернетте немен айналысатындығы туралы хабардар болыңыз. Олардан әртүрлі қосымшаларды қалай қолдануға болатындығын үйретуді сұраңыз.
2. Балаларыңызға Интернетте өздері туралы ақпаратты: ұялы телефон нөмірін, мекен-жайын, мектептің нөмірін, сондай-ақ (өздері мен отбасыларының) суреттерін көрсетпеу керектігін түсінуге көмектесіңіз. Өйткені, кез-келген адам оны көре алады және оны өз пайдасына қолданылуы мүмкін.
3. Егер балаңыз спам (қажетсіз электрондық пошта) алса, оған мұндай электронды хаттарда жазылғандарға сенбеуін және оларға ешқандай жауап бермеуін ескертіңіз.
4. Балаларға бейтаныс адамдар жіберген файлдарды ашпауды түсіндіріңіз. Бұл файлдарда вирустар немесе фотосуреттер, әдепсіз немесе агрессивті мазмұндағы бейнелер болуы мүмкін.

Күн тәртібіндегі сегізінші сұрақ бойынша интернеттегі балалардың жұмысын ата-ана бақылауы ережелерімен таныстырды:
Балаңызбен компьютерде немесе мобильді құрылғыда не көретіні және не істейтіні туралы сөйлесіңіз.
Интернет пен ойындарға уақытты шектеңіз. Сабақтан тыс уақытта күніне 15-30 минут сабақ-бұл күнделікті жаңа нәрсені игеру үшін жеткілікті.
Күніне қанша уақыт компьютерді, гаджеттерді, қай бөлмелерде және қандай мазмұнды пайдалануға болатындығын келісіңіз. Ережелерді басып шығарыңыз, олардың астына жазылыңыз және компьютердің жанына іліп қойыңыз. Егер бала қандай да бір тармақты бұзса, ережелерді дауыстап оқып, оларды сақтауға уәде бергенін еске түсіріңіз.
Ата-аналық бақылау бағдарламасын орнатыңыз. Егер сіз күні бойы баланың жанында бола алмасаңыз, ата-аналық бақылау бағдарламаларының кез-келгенін орнатыңыз. Әрине, бұл туралы балаға ескертіңіз. Мұндай бағдарламалар балаларды тәртіпке келтіріп қана қоймайды, сонымен қатар берілген уақыттың соңында құрылғыларды өшіре алады.
Мысал көрсетіңіз. Балалар көбінесе ата-аналарының мінез-құлқын көшіреді. Сіздің балаңыз қандай әрекет жасасын десеңіз, сондай әрекетпен үлгі көрсетіңіз!
Күн тәртібіндегі тоғызыншы сұрақ бойынша ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы туралы айтылды:Баланың жеке басын құрметтеңіз. Өз әрекеттеріңізде озбырлыққа жол бермеңіз.Тиісті өзін-өзі бағалауды қалыптастырыңыз. Өзін-өзі бағалауы төмен адам үнемі біреудің пікіріне байланысты. Жоғары - билік мойындамайды, басқалардың пікірімен саналмайды.Баланы отбасының нақты істерімен таныстырыңыз. Оған қажетті үй тапсырмаларын, тапсырмаларын орындауды талап етіңіз.Баланың ерік-жігерін дамыту. Оған шыдамдылық пен батылдықты танытуға үйретіңіз. Мақсатқа жету үшін күш салуды үйреніңіз.
Шешімі:
1. Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары қанағаттанарлық деп есептелінсін;
2. Қашықтан оқыту: баланың іс-әрекеті және жұмыс орны ата-аналар және сынып жетекшілер тарапынан қадағалансын;
3. Қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платформасымен жұмыс жандандырылсын;
4. Жаңа оқу жылында білім алушылардың бағалау жүйесі күнделікті сабақта қолданылсын;
5. Баланың оқу режимі және демалысы сынып жетекшілер мен ата-аналар тарапынан күнделікті қадағалансын;
6. Баланы өздігінен оқуға қалай ынталандыруға болады? деген баяндама қанағаттанарлық деп есептлінсін;
7. Интернетті қауіпсіз пайдалану үшін ата-аналарға балаларына үйрететін ережелер күнделікті қадағалансын;
8. Интернеттегі балалардың жұмысын ата-ана тарапынан бақылауға алынсын;
9. Ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы жұмыс кезінде қолданылсын;

Жалпы ата-аналар төрайымы:
Хатшы:
Мекен жайымыз
Еңбекшіқазақ ауданы, көшесі, үй

©2016-2021, Ресми сайт Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің "Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп-мектеп жанындағы интернатымен және Қызылқазақ бастауыш мектебімен" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru